Қазақстандағы кадрларды басқару қызметтері

Қазақстандағы ең үздік HR мамандары
Опросник

1. Тіркеу формасы қандай?

2. Сізде қанша қызметкер бар?

3. Салық режимі

4. Сіз ҚҚС төлеушісіз бе?

5. Шетелде жұмыс істейсіз бе?

6.сіздің атыңыз

7. Жауаптарыңызға рахмет!

Мазмұны

1. HR әкімшілік қызметтері

HR қызметтері бұл қашықтан қол жеткізу мүмкіндігі бар сенімді мамандардың компанияңыздың HR әкімшілігін басқаруы. HR әкімшілігі бухгалтерлік есептің сезімтал саласы болып табылады, өйткені қызметкерлерге жалақы төлеу және құпия деректерді сақтау үшін дұрыс есептеулерді жүргізу өте маңызды. Бұл бизнес иелері үшін құнды қызмет, өйткені барлық заңдық, кадрлық және бухгалтерлік есеп мәселелерін дер кезінде жабу қажет.

2. Бизнес үшін жоғары сапалы HR жазбаларын басқарудың маңыздылығы

Белгілі бір сегменттегі әрбір жетекші компанияға құжаттарды басқару қызметтерін ұсынатын жақсы маман қажет. Кадрлық құжаттарды басқару қызметтерін де, кадрлық қолдауды да, сондай-ақ HR жазбалары аутсорсингін де түсінетін өз саласында сарапшы табу оңай емес, өйткені бұл ұзақ және көп еңбекті қажет ететін процесс, мұнда іс қағаздарын басқару бойынша консультациялардан басқа, еңбек заңнамасындағы және басқа да тиісті құжаттардағы ағымдағы өзгерістерді бақылау қажет.

2.1 Кадр қызметі бойынша білікті маманның болмауының тәуекелдері

Ірі бизнес иелері қиындықтарға тап болуы мүмкін, себебі тәжірибесіз қызметкерлердің қызметі HR мәселелеріне теріс әсер етуі мүмкін. Мұндай жағдайда жұмыс орнының беделінің төмендеуі және бақылаушы органдардың жазалауы сөзсіз. Қызметкерлер санының ұлғаюымен күнделікті процестерді бақылау және оңтайландыру қиындай түседі. Тәуелсіз ұйымдардың HR қызметтерін көрсетудегі көмегі қажетсіз біржақтылықты жойып, кәсіпорын қызметіне оң әсер ететіні дәлелденді.

3. Кадрлық іс жүргізудің негізгі құжаттары

Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде бизнес субъектілерінің кадрлық іс жүргізу тәртібін нақты реттейтін құқықтық нормалар табылмады. Осыған байланысты ҚР Еңбек кодексін негізгі құқықтық негіз ретінде пайдалануды ұсынамыз.
Біз кәсіпорындағы іс жүргізу тәртібін дұрыс ұйымдастыруға көмектесетін кадр қызметіне қатысты 20 негізгі құжатты бөліп көрсеттік.
Бұл құжаттардың болуы — әкімшілік жауапкершіліктен сақтайды және жалпы ұжым жұмысының реттелуін қамтамасыз етеді.

3.1 Кадрлық іс жүргізу қызметін тиімді жүргізу үшін қажетті құжаттар тізімі:

  • ҚР Еңбек кодексінің 23 және 33-баптарының 3-тармағында көрсетілген еңбек шарты;
  • ҚР Еңбек кодексінің 182-бабы 2-тармағына сәйкес қауіпсіздік журналдары;
  • ҚР Еңбек кодексінің 23-бабы 2-тармағы 15-тармақшасына сәйкес жұмысшыларды жазатайым оқиғалардан міндетті сақтандыру шарты;
  • Әскери есепке алу қағидаларының 5-тарауына сәйкес Т-2 (жеке карточка);
  • ҚР Еңбек кодексінің 182-бабы 2-тармағында белгіленген бастапқы еңбек қауіпсіздігі бойынша нұсқаулық өткізу тәртібі;
  • ҚР Еңбек кодексінің 23-бабы 2-тармағының 7-тармақшасына сәйкес ұжымдық шарт (бір тарап бастама көтерген жағдайда);
  • ҚР Еңбек кодексінің 23-бабы 2-тармағы 24-тармақшасына сәйкес жеке деректерді жинауға және өңдеуге келісім;

Жоғарыда көрсетілген құжаттардың болмауы — әкімшілік жауапкершілікке алып келеді!

  • ҚР Еңбек кодексінің 34, 11 және 10-баптарына сәйкес еңбек қызметі бойынша бұйрықтар;
  • ҚР Еңбек кодексінің 23 және 63-баптарына сәйкес ішкі еңбек тәртіп ережелері;
  • ҚР Еңбек кодексінің 22-бабы 2-тармағы 6-тармақшасы және ҚР Азаматтық кодексінің 126-бабына сәйкес құпия ақпаратты жария етпеу ережесі;
  • ҚР Еңбек кодексінің 73-бабына сәйкес ауысымдық жұмыс кестесі (егер жұмыскерлер ауысыммен жұмыс істесе);
  • ҚР Еңбек кодексінің 123-бабына сәйкес материалдық жауапкершілік туралы шарт;
  • ҚР Еңбек кодексінің 111-бабына сәйкес қос лауазым атқару туралы қосымша келісім;
  • ҚР Еңбек кодексінің 29-бабына сәйкес бәсекелестікке тыйым салу туралы шарт;

Жоғарыда көрсетілген кейбір құжаттар болмаған жағдайда әкімшілік жауапкершілік қарастырылмайды.

  • ҚР Еңбек кодексінің 107-бабына сәйкес еңбекақы төлеу туралы ереже;
  • ҚР Еңбек кодексінің 28-бабы 1-тармағы 13-тармақшасына сәйкес еңбек шарттарын тіркеу журналы;
  • ҚР Еңбек кодексінің 23-бабы 24-тармақшасына сәйкес жеке деректерді жинау және өңдеу туралы ереже;
  • ҚР Еңбек кодексінің 93-бабына сәйкес демалыс кестесі;
  • ҚР Еңбек кодексінің 23-бабы 2-тармағы 20-тармақшасына сәйкес жұмыс уақыты есебінің табелі;
  • ҚР Еңбек кодексіне сәйкес штаттық кесте;

Бұл құжаттардың болмауы — компания жұмысында құқықтық және ұйымдастырушылық қиындықтарға алып келуі мүмкін.

Ұсынылатын маңызды құжаттардың бірі — кәсіпорынның кадрлық іс жүргізу тәртібін реттейтін ішкі локалды акт. Мұндай құжат ретінде «Кадрлық іс жүргізу бойынша нұсқаулық» қолданыла алады.
Бұл нұсқаулықты алдын ала әзірлеп, енгізу арқылы кадрлық құжаттарды әзірлеу, рәсімдеу және сақтау тәртібін тиімді және ыңғайлы етіп реттеуге болады.

Персоналды есепке алу және құжаттама

Көп нәрсе кадрлық іс қағаздарын жүргізудің дұрыстығына байланысты: бұған сәйкес жалақының есептелуі, кәсіпорынның салық ауыртпалығы, жұмысқа қабылданған қызметкерлердің уәждеме деңгейі мен тиімділігі және олардың негізгі тапсырмаларды орындау сапасы жатады. Мұның барлығы қаржы секторына және кәсіпорын қызметіне әсер етеді. Персоналды есепке алу және кадрлық өндіріс пен құжаттаманы толық басқару үлкен жұмыс ауқымын талап етеді, атап айтқанда: ішкі бақылауды ұйымдастыру, қызметкерлермен еңбек келісімдерін жасау, ережелерді орындау, жұмыс уақытын есепке алу және т.б.

4.1 Кадрлық құжаттаманы кешенді тексеру пункттері

Схема Пункты комплексной проверки кадровой документации

4.2 Кадрлық құжаттаманы іріктеп тексеру пункттері

Пункты выборочной экспертизы кадровой документации

Тапсырыс беруші персоналды құжаттаманы басқару қызметін ұсынатын сарапшының жауапкершілік саласын дербес реттеуге құқылы.

5. HR әкімшілігінің аутсорсингі: артықшылықтары мен мүмкіндіктері

Белгілі бір негізгі бизнес-процестерді мамандандырылған орындаушыларға беру HR аутсорсингінің негізі болып табылады. Құрал басқарудың кез келген нысанындағы ұйымдардың барлық түрлерінде кеңінен қолданылады. Көмекші тапсырмалар орындауға беріледі: бухгалтерлік есеп, маркетинг және басқа процестер.

Мердігер қызметкерлерді басқару бойынша тапсырмаларды беруге назар аударайық. Бұл HR проблемаларының ықтималдығын азайтудың жақсы мүмкіндігі, сонымен қатар біз еңбек тиімділігі мен өнімділігін арттырамыз.

Зона ответственности специализированного подрядчика

5.2 Неліктен аутсорсинг әрбір кәсіпкер үшін құдайдың сыйы болып табылады?

Персоналды сәтті басқару кезінде кеңсе жұмысын аутсорсинг бухгалтерлік есеп және кадрлық бөлімдердегі жүктемені азайтады, сонымен қатар компанияның негізгі секторлары менеджерлерінің жауапкершілігін жеңілдетеді. Нәтижесінде менеджер өзінің негізгі міндеттерін HR мамандарының көмекші процестеріне уақыт жоғалтпай орындайды. Біз ұсынылатын тауарлар мен қызметтердің сапасын жақсартамыз, сонымен қатар тұтынушылардың көңілінен шығамыз.

5.3 HR кеңсе жұмысын аутсорсингтің артықшылықтары туралы не білмейсіз?

Кадрлық құжаттарды басқаруды тәуелсіз маманға тапсырғаннан кейін сіз аутсорсингтердің кеңейтілген базасына қол жеткізе аласыз, жалақыны азайтасыз және кадрлық құжаттарды басқару шығындарын азайтуға, еңбек резервтерін үнемдеуге және тұрақтылыққа кепілдік беруге жақсы мүмкіндік аласыз, бұл компания үшін бизнесті басқару процестерін оңтайландырады. Әрбір менеджердің түпкі және негізгі мақсаты – төмен бәсекеге қабілеттілік тәуекелін төмендету.

HR жазбаларын басқаруды тасымалдау көбірек қызметкерлерге қол жеткізу. Егер компанияның кадр бөлімдері қызметкерлерді жалдаумен айналыса алмаса. Іс қағаздарын басқаруы бар аутсорсингтік агенттіктер бұл мәселені шешеді және қажетті қызметкерлерді қысқа мерзімде қамтамасыз етеді. Аутсорсинг стандартты емес тапсырмалардан қорықпайды!

5.4 Аутсорсинг ақшаны үнемдеуге көмектеседі

Сіз кәдімгі қызметкерге қарағанда аутсорсерлерге аз жұмсайсыз. Енді қосымша курстар мен тренингтерге ақша жұмсаудың қажеті жоқ. Кеңсе жұмысын аутсорсингке беру кезінде жұмыс орнын жалға алу және жабдықтау туралы сөз жоқ. Тапсырыс беруші аутсорсермен келісім-шартта көрсетілген тапсырмаларды төлейді. Пайда бюджеттен айтарлықтай асып түседі!

Қызметкерлер саны өзгеріссіз қалады. Тапсырыс беруші онда көрсетілген қызметтерді көрсету туралы шартқа қол қоюға, содан кейін алдын ала келісілген мерзімде төлемдерді жүзеге асыруға міндетті. Әсіресе жеке кәсіпкерлерге персоналды есепке алуды басқаруды тапсыру ұсынылады. Осылайша, штатты көбейтпей-ақ, көп қызметкерді қажет ететін мәселелердің шешімін табасыз. Шағын кәсіпкерлік субъектілері үшін оңайлатылған салық жүйесінің сақталуына кепілдік беріледі.

5.5 HR аутсорсинг қызметтері бар прогрессивті бизнес

Прогресссіз қандай артықшылықтар болуы мүмкін? HR аутсорсингін пайдаланатын клиенттерге көмекші тапсырмаларға ресурстарды жұмсаудың қажеті жоқ. Аутсорсерге басқару жұмысын да, HR әкімшілігін де, тұтынушыны тікелей қызықтыратын салаларды да беруге болады. Біз HR аутсорсингінің жақсы басқару органы екенін көреміз.

Негізгі артықшылығы — клиент жұмсалған оңтайландыру әрекеттері үшін емес, нәтиже үшін төлейді. HR менеджерлері өз бизнесін жақсы біледі. HR аутсорсерінің көмегінен кейін бизнес басшыларының жұмыс жүктемесі барынша азайтылады. Оларға ынтымақтастық нәтижесінің сапасына кепілдік беріледі.

5.6 Тәуекелді азайту – аутсорсинг кредосы

Белгісіздікті көптеген салаларда байқауға болады, оны HR әкімшілігін аутсорсинг арқылы болдырмауға болады. Бизнес басшыларына HR тапсырмалары туралы алаңдамаудың қажеті жоқ. Өйткені, аутсорсер негізінен жеке шешімді сипаттайды, ал мердігер қажет болған жағдайда ауыстыруды іздеумен айналысады. Мемлекеттік органдар клиенттерді алаңдатпайды. Егер мемлекеттік органдардан айыппұл түсетін жағдай туындаса, онда тұтынушылар ешбір жағдайда шығынға ұшырамайды. Барлық жауапкершілік аутсорсинг мердігерлеріне жүктеледі.

5.7 Аутсорсингтің болашағы зор!

Қазақстандық бизнестің болашағы HR аутсорсинг қызметінде деп сенімді түрде айта аламыз, себебімамандандыру барған сайын күшейіп келеді. Делегация болмашы процестерге алаңдамай, компанияның болашағын құрудың дұрыс жолын дамытуға көмектеседі. Жетекші елдерде HR аутсорсинг қызметін көрсету тәжірибесі кең таралған, өйткені сыртқы басқаруды тәуелсіз HR мердігеріне тапсырған кезде клиент негізгі бизнес-процестерді әзірлеуге шоғырланады.

6. Персоналды басқару қызметінің құны

7. HR қызметінің провайдерін таңдау

Алдыңғы кестеден көріп отырғанымыздай, кейбір қызметтердің бағасы компания мен жеке аутсорсер арасында айтарлықтай өзгереді, сондықтан дұрыс HR қызмет провайдерін таңдау сізге қажет нақты қызметтерге тікелей байланысты. Компаниялармен кешенді түрде байланысу өте тиімді, бірақ тәжірибелі HR заңгері ешкімге тәуелді болмай, жұмысты жақсырақ орындайды.

8. Қызмет көрсету сапасын таңдау және бағалау критерийлері

Қазақстанда кадрлық іс жүргізу қызметтерін көрсететін жеткізушіні таңдағанда келесі өлшемшарттарды ескеру қажет:

  1. Кадрлық іс жүргізу қызметін ұсынатын жеткізуші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасы мен нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес жұмыс істейтініне сенімді болыңыз;
  2. Аутсорсердің кадрлық іс жүргізу саласындағы беделі маңызды. Бұрынғы клиенттердің пікірлері мен ұсыныстарына мұқият назар аударыңыз;
  3. Кадрлық іс жүргізу нәтижесін төлеу шарттарына аса мән беріңіз. Қызмет құнын салыстырыңыз. Әдетте, мұндай қызметтер құны осы лауазымдағы маманның жылдық табысының 10–28% аралығын құрайды;
  4. Егер сіздің сұранысыңыз ерекше сипатта болса және оны жаңадан бастаған мамандар орындай алмайды деп есептесеңіз, аутсорсер іздеуді жалғастырыңыз;
  5. Аутсорсердің Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасы мен кадрлық іс жүргізудің негізгі қағидаларын білетініне көз жеткізіңіз, себебі бұл персоналды басқаруда заңды және қаржылық қиындықтардың алдын алу үшін аса маңызды.

Жоғарыда аталған өлшемшарттарға назар аудара отырып, сіз дұрыс шешім қабылдап, компанияңыздың даму жолына сенімді түрде түсе аласыз.

9.1. Аутсорсингтің танымалдығы артып келеді

Қазақстандағы HR әкімшілігі қызметтері бір орнында тұрған жоқ: HR әкімшілігі аутсорсингі көптеген артықшылықтарға байланысты кәсіпкерлер арасында танымал таңдауға айналуда: жұмыстың бір сегменті үшін шығындарды азайтудан және сонымен бірге тиімділікті арттырудан жоғалту қаупін азайтуға және тұрақты бәсекелестік позицияға дейін. Біз сізге кәсіпорынды қаржылық және құқықтық басқарудың ауыр мәселелері бойынша тегін кеңес беруді және Қазақстан Республикасында кадрларды басқару қызметтерін одан әрі ұсынуды ұсынамыз.

Неліктен кадрларды басқаруда құқықтық қолдау ерекше маңызды?

Жұмыс берушілер көбінесе кадрлық құжаттарды дұрыс ресімдемеумен байланысты тәуекелдерді жете бағалайды. Бұйрықтағы қате, демалысты уақтылы ресімдемеу немесе келісімшарттың ескірген нысаны — мұның бәрі айыппұлдарға, сот ісін жүргізуге немесе тіпті еңбек қақтығыстарына әкелуі мүмкін.

Біз HR әкімшілігіне тек техникалық функция ретінде емес қараймыз. Біз үшін бұл Еңбек кодексінің нормаларына, Азаматтық және Әкімшілік кодекстердің ережелеріне, сондай-ақ компанияның жергілікті нормативтік актілеріне үнемі назар аударуды талап ететін толыққанды құқықтық сала. Әрбір HR әрекеті ықтимал заңдық тұрғыдан маңызды қадам болып табылады және біздің міндетіміз оны жұмыс беруші үшін қауіпсіз ету болып табылады.

Аудиттер мен тексерулер кезінде қолдау көрсету

Мемлекеттік органдар еңбек заңнамасының сақталуын тексеруді жиі жүргізуде. Сонымен қатар, тіпті «анық» жұмыс істейтін шағын кәсіпорындар да кадрлық құжаттардың толық пакетін ұсыну талабына тап болады: штат кестесінен бастап оқу журналдарына дейін.

Біз тексерулер кезінде қолдау көрсетеміз:

Біз құжаттарды жинауға және ұйымдастыруға көмектесеміз;

Біз инспекторлар алдында клиенттің мүдделерін білдіреміз;

Бұзушылықтар орын алған жағдайда жазбаша түсініктемелер мен заңды ұстанымды береміз;

Қажет болса, біз бұйрықтарға әкімшілік жолмен шағымданамыз.

Бізбен сіз тек орындаушыны ғана емес, заңды деңгейде өз мүдделеріңізді қорғаушыны аласыз.

HR аутсорсинг сіздің компанияңыз үшін дұрыс па?

Бұл пішім әсіресе мыналар үшін тиімді:

  • 5-тен 200-ге дейін қызметкері бар компаниялар;

  • Бірнеше аймақта немесе қашықтан жұмыс істейтін компаниялар;

  • Бөлек кадр бөлімі жоқ немесе шамадан тыс жүктелген ұйымдар;

  • Сапаны жоғалтпай персонал шығындарын азайтқысы келетін компаниялар.

Аутсорсинг экономикалық және құқықтық тұрақтылық тұрғысынан да тиімді. Сіз тек нәтиже үшін төлейсіз және Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің талаптарына толық сәйкес келетін жүйелі кадрлық жұмыс аласыз.

Ертеңгі күнге сенімді болыңыз

Кадрлық құжаттар – сіздің компанияңыздың мемлекет пен қызметкерлер алдындағы бет-бейнесі. Біздің міндетіміз – оны мінсіз ету. Бізбен сіз айыппұлдардан, жанжалдардан және қажетсіз тәуекелдерден қорғайсыз. Біз дәл, сауатты және уақытылы жұмыс істейміз.

Тегін кеңес алу және қолдау құнының сметасын алу үшін бізбен байланысыңыз — бұл сіздің бизнесіңіздің тыныш және заңды жұмыс істеуінің алғашқы қадамы.

Scroll to Top